You are currently viewing treninzi za msp iz oblasti elektronskog marketinga

Treninzi za MSP iz oblasti elektronskog marketinga

Organizacija treninga u saradnji sa Privrednim komorama i Razvojnim agencijama. U sklopu projekta preko 100 malih i srednjih preduzeća prošlo je kroz obuku i treninge u oblasti e-marketinga. Projekat je finansiran od strane Vlade Autonomne pokrajine Vojvodine, Sekretarijat za privredu.

U cilju jačanje kapaciteta malih i srednjih preduzeća i preduzetnika korišćenjem interneta u cilju promocije i plasmana proizvoda i/ili usluga, u sklopu svog projekta E-marketing za razvoj malih i srednjih preduzeća i preduzetnika, razvijen je trening, kojim se kroz edukaciju privrednika iz ove oblasti unapređuje poslovanje i daje doprinos sveukupnom razvoju privrede u Vojvodini.

Cilj je bio, da ovim projektom, finansiranim od strane Pokrajinskog sekretarijata za privredu, podigne nivo znanja privrednika i zaposlenih u MSP o mogućnostima korišćenja Interneta i modernih tehnologija u poslovanju. Kao i da im se predstave neka softverska rešenja uz pomoć kojih bi mogli da smanje troškove poslovanja, a samim tim i povećaju dobit.

Tokom pripremnih aktivnosti za održavanje treninga, kreiran je materijal za treninge koji je u skladu sa odobrenim predlogom projekta, koji odražava ciljeve postavljene u projektu.

Sve aktivnosti na projektu E-marketing za razvoj malih i srednjih preduzeća i preduzetnika su se odvijale u drugom polugodištu 2012. godine.  Održani su treninzi u 10 gradova širom Vojvodine.

Treninzi su održani u Novom Sadu, Subotici, Bečeju, Somboru, Sremskoj Mitrovici, Kikindi, Zrenjaninu, Pančevu, Bačkom Petrovcu i Kuli.  Ovi gradovi su izabrani, jer je cilj bio da se ovim projektom pokrije cela Vojvodina, a ovi gradovi najbolje odražavaju regionalne, ekonomske, industrijske, pa i nacionalne različitosti koje postoje u Vojvodini.  Pošto su prisutni na treningu dolazili iz različitih sektora, predavači su tokom treninga naglašavali ono što je iz e-marketinga prisutnim predstavnicima preduzeća najpotrebnije, zavisno od grada u kome su se nalazili i od sektora kojem pripadaju njihova preduzeća.

Ostavite odgovor