Preduzetničke ideje – korak po korak do uspeha
preduzetnici

Preduzetničke ideje – korak po korak do uspeha

Kreativno edukativni centar je organizovao nacionalni projekat u saradnji s Gradskom upravom za privredu u Novom Sadu pod nazivom “Korak po korak do uspešnije preduzetničke ideje” 2019. godine.

Projekat je obuhvatio tri konferencije koje su imale za cilj da obuče preduzetnike da svoju ideju što bolje plasiraju na tržištu.

Konferencije za razvijanje uspešnije preduzetničke ideje

Izvori finansiranja

6. marta 2019. godine je održana prva konferencija “Izvori finansiranja”.

Glavni razlog za organizaciju konferencije bio je prepoznata muka svih preduzetnika, a posebno onih koji tek započinju s poslovnim izazovima, s nedostatkom informacija o dostupnim izvorima finansiranja za njihove poslovne ideje. Nije retkost da se propuste prilike na određenim konkursima kao i subvencije iz domaćih i stranih fondova upravo zbog nedostatka informacija ove vrste.

Konferencija je predstavila sve raspoložive domaće i strane donatore, kao i specifične alate neophodne za upravljanje novčanim tokovima, a jedan segment se bavio i iskustvom preduzetnika koji su već koristili razne izvore finansiranja. Konferenciji je prisustvovalo 150 učesnika, preduzetnika, koji su došli iz različitih oblasti poslovanja i iz različitih delova Srbije. Oni su nakon konferencije ostavili veoma pozitivne utiske, što se takođe pominje u brojnim vestima o ovom događaju.

Važnost marketinga za razvoj poslovne ideje

Uskoro posle prve konferencije, organizovali smo drugu pod nazivom “Važnost marketinga za razvoj poslovne ideje” koja je održana 8. maja 2019. godine u zgradi Rektorata Univerziteta u Novom Sadu.

Poznato je da je marketing srce i osnova svakog uspešnog posla. Da li će poslovna ideja biti uspešna ili ne – zavisi od toga kako je predstavite ljudima. Primetili smo i da preduzetnici koji tek započinju svoju poslovnu ideju nemaju znanje o značaju marketinga za razvoj poslovne ideje. Naša ideja je bila da na jednom mestu okupimo sve vodeće stručnjake u toj oblasti, koji će naše učesnike upoznati i obučiti kako da koriste raspoložive alate i pojačaju marketing svog proizvoda, jer ako žele da imaju uspešno poslovanje, usluga ili proizvoda moraju postati poznati željenoj publici. Fokus konferencije bio je na mrežnom i internet marketingu, kao danas najpristupačnijem obliku marketinga. Učesnika je bilo 250, dok je predavača, eminentnih stručnjaka bilo 20.

Inovacije u preduzetništvu

Poslednja konferencija u sklopu ovog projekta bila je 31. oktobra 2019. godine, a tema konferencije je bila “Inovacije u preduzetništvu”.

Ovaj projekat Kreativno edukativnog centara je realizovan i u saradnji sa Best Brand Friendly agencijom, koje zasigurno poznajete kao organizatore manifestacije Novosadski noćni bazar gde mali proizvođači i dizajneri imaju priliku da predstave i prodaju svoje proizvode.

Nadamo se da ćemo u budućnosti imati priliku da organizujemo još konferencija koje će pomoći preduzetnicima da se bolje predstave i snađu na tržištu.

Sve događaje koje organizujemo možete pratiti na našem blogu.

Ostavite odgovor